πρώτη φορά ξεπερνάει τα 68 χιλιοστά και φτάνει τα 73.
Εκεί φιλοξενείται ένα βαρέλι μεσαίας τριβής ΒΒ30A, το οποίο πλέον απολαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία. Το ΒΒ30 ρουλεμάν μετακινείται 5 χιλ. πιο έξω στην αριστερή πλευρά, αυξάνοντας ασύμμετρα το πλάτος της μεσαίας τριβής και δίνοντάς της, την προαναφερθείσα ακαμψία.
Ακόμη, η μεγαλύτερη μεσαία τριβή δίνει τη δυνατότητα στα seatstays να ανοίξουν λίγο παραπάνω ώστε να μπορέσουν να δεχτούν ακόμη και ελαστικά 28 χιλ. για τις βροχερές μέρες της βελγικής άνοιξης και τις ξεκούραστες βόλτες μεγάλων αποστάσεων. Η ασύμμετρη σχεδίαση της μεγεθυμένης μεσαίας τριβής, επιτρέπει ανακατανεμημένη απόσταση από το σκελετό για τη φτέρνα του ποδιού, στα 10 χιλιοστά από κάθε πλευρά, κάτι που μέχρι τώρα δεν μπορούσε να επιτευχθεί, καθώς η δεξιά πλευρά ήταν ελαφρώς πιο έξω για να υποδεχτεί γρανάζια και αλυσίδα.
To αρνητικό αυτής τη καινοτομίας, είναι πως οι μόνοι δισκοβραχίωνες αυτή τη στιγμή που μπορούν να συνδυαστούν με την BB30A, είναι οι SiSl2 και Si 3D της Cannondale με άξονα 109 χιλιοστών και πάντα υπό τη χρήση ειδικού αντάπτορα στην αριστερή πλευρά.
Επίσης, η FSA ετοιμάζει καινούργιους SLK Light και Gossamer δισκοβραχίονες ειδικά για ΒΒ30Α και η Campagnolo θα κατασκευάσει ειδικό αντάπτορα ΒΒ30Α για τους υπάρχοντες δισκοβραχίονές της, οπότε φαίνεται πως μερικοί κατασκευαστές ενστερνίζονται ήδη την νέα αυτή δημιουργία.